2610 209 209 (Δευ.-Παρ. 9:00 - 21:00
Σαβ. 9:00 - 18:00)
2610 209 209 (Δευ. - Παρ. 9:00 - 21:00 και Σαβ. 9:00 - 18:00)

Συχνές ερωτήσεις

Σχετικά με την Εταιρεία μας

1.Το κατάστημα σας που βρίσκεται;

Η Έδρα της εταιρείας μας είναι στην Πάτρα στον Νομό Αχαΐας και όλα τα δέματα έχουν αφετηρία από την Πάτρα.

2.Η εταιρεία σας που έχει φυσική έδρα;

Η Φυσική έδρα της εταιρείας μας είναι ΙΕΡΟΘΕΟΥ 87 ΠΑΤΡΑ 

3.Η εταιρεία σας υπάγεται στα μητρώα πώλησης από απόσταση;

Ναι. Με  αριθμό μητρώου προμηθευτών εξ’ αποστάσεως 971/13 και Αρ. Γ.Ε.Μ.Η.: 131427916000

4.Πόσα χρόνια ασχολείστε με την υπόδηση;

Από το 1919 εως και σήμερα.

5.Πότε άνοιξε το tshoes.gr;

Το tshoes.gr ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2013.


Σχετικά με την παράδοση των παραγγελιών

1.Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Από την ώρα που θα αποσταλεί η παραγγελία σας για μη δυσπρόσιτες και νησιωτικές περιοχές η παράδοση διαρκεί από 1 έως 2 εργάσιμες ημέρες. Για δυσπρόσιτες περιοχές η παράδοση διαρκεί από 2 έως 5 εργάσιμες ημέρες. Ενώ για νησιωτικές περιοχές η παράδοση διαρκεί ανάλογα με το μεταφορικό μέσω περίπου 1 έως 4 εργάσιμες ημέρες. Κατά μέσω όρο οι πελάτες μας παραλαμβάνουν την παραγγελία τους σε 1 εώς 3 εργάσιμες ημέρες.

2.Τι είναι το Δ/Π ή οι Δυσπρόσιτες περιοχές;

Οι δυσπρόσιτες περιοχές ή Δ/Π ή Δυσπρόσιτος προορισμός είναι οι περιοχές όπου το κοντινότερο κατάστημα ACS Courier απέχει αρκετά χιλιόμετρα από τον προορισμό και πρέπει να αναχωρήσει αυτοκίνητο για εκείνη την περιοχή. Δείτε εδώ τις Δυσπρόσιτες περιοχές της ACS Courier https://www.acscourier.net/el/search-areas .

3.Γιατί καθυστερούν να παραδώσουν το δέμα μου ενώ βρίσκομαι σε δυσπρόσιτη περιοχή;

Για εξοικονόμηση κόστους αλλά και για να μπορούν οι ταχυμεταφορικές εταιρείες να παρέχουν χαμηλά μεταφορικά στα ηλεκτρονικά καταστήματα ώστε αυτά με την σειρά τους να παρέχουν χαμηλά μεταφορικά στους πελάτες τους, οι μεταφορικές εταιρείες ορίζουν 1 εώς 3 ημέρες (λ.χ. Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή ή ΜΟΝΟ ΤΕΤΑΡΤΗ) όπου θα παραδίδονται τα δέματα που προορίζονται σε ΔΠ μέχρι εκείνη την ημέρα τα δέματα συλλέγονται στο κοντινότερο κατάστημα acs courier.

4.Πως θα μάθω τον αριθμό αποστολής (Voucher) της παραγγελίας μου;

Όταν η παραγγελία σας παραδοθεί στην ACS Courier αυτόματα θα αποσταλεί στο κινητό σας ένα sms με τον αριθμό αποστολής (αν έχετε δηλώσει κινιτο τηλέφωνο στην παραγγελία σας), παράλληλα θα λάβετε και ένα ενημερωτικό email και τέλος θα καταγραφεί στο ιστορικό της παραγγελίας σας.


Σχετικά με την πολιτική Αλλαγών, Επιστροφών, Ακυρώσεων

1.Υπάρχει κόστος μεταφορικών στην Αλλαγή;

Υπάρχει κόστος μεταφορικών το οποίο προστίθεται στο τελικό (νέο) δέμα που θα λάβετε, Το κόστος αυτό είναι 8,50€ έως και 10,00€.

2.Παρέλαβα την παραγγελία μου, αλλά έχει γίνει λάθος από την εταιρεία σας. Χρεώνομαι κάτι γι΄αυτό;

Σε αυτή την περίπτωση πρέπει άμεσα να μας ενημερώσετε μέσω email ή μέσω τηλεφώνου ή να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφών και αλλαγών. Εμείς θα ελέγξουμε το λάθος που έγινε και θα γίνει άμεσα και ΔΩΡΕΑΝ αντικατάσταση του είδους. *Λάθος εννοείται: άλλο σχέδιο σε σχέση με την παραγγελία, άλλο χρώμα σε σχέση με αυτό της παραγγελίας, άλλο νούμερο σε σχέση με αυτό της παραγγελίας, άλλο προϊόν σε σχέση με αυτό της παραγγελίας. 

3.Γιατί δεν παρέχετε Δωρεάν Αλλαγή; Γιατί αυτή η χρέωση;

Η τιμή των μεταφορικών δεν εξαρτάται από εμάς αλλά από την μεταφορική εταιρία. Στην αλλαγή ή στην επιστροφή μεσολαβεί 3η εταιρεία που θα μεταφέρει το προϊόν από και προς σε εσάς (ACS Courier), το κόστος αλλαγής είναι στην ουσία η πληρωμή του μεταφορέα από και προς και το κόστος αυτό δρομολογείται στη ταχυμεταφορική και μόνο! Ο λόγος που δεν παρέχουμε δωρεάν αλλαγή είναι καθαρά για θέμα χαμηλών τιμών στα προϊόντα μας, καθώς αυτή η δωρεάν υπηρεσία θα επηρέαζε σημαντικά το κόστος των προϊόντων μας.

4.Έκανα παραγγελία, αλλά θέλω να την ακυρώσω. Τι πρέπει να κάνω;

Αν η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί από εμάς τότε απλά με ένα email ή τηλέφωνο μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία. Διαφορετικά αν η παραγγελία σας έχει αναχωρήσει πρέπει υποχρεωτικά να παραλάβετε την παραγγελία και να γίνει ακύρωση με χρέωση μεταφορικών. ΠΡΟΣΟΧΗ! Μην ακυρώσετε την παραγγελία κατά την ώρα που θα σας παραδώσει ο courier το δέμα διότι αυτή η κίνηση δεν συμφωνεί με τους όρους πώλησης εξ αποστάσεως και μπορεί να προκύψουν νομικές κυρώσεις.

5.Παρέλαβα το δέμα, αλλά τελικά θέλω να ακυρώσω την παραγγελία μου. Τι πρέπει να κάνω;

Θα χριαστεί να μας καλέσετε άμεσα ώστε να βρούμε μαζί κάποια λύση. ΠΡΟΣΟΧΗ! Μην ακυρώσετε την παραγγελία κατά την ώρα που θα σας παραδώσει ο courier το δέμα διότι αυτή η κίνηση δεν συμφωνεί με τους όρους πώλησης εξ αποστάσεως και μπορεί να προκύψουν νομικές κυρώσεις.

6.Πόσο κοστίζει η επιστροφή;

Η απλή επιστροφή του είδους με μεταχρονολογημένη αντικατάσταση κοστίζει όσο και η αλλαγή. Αν συμφωνηθεί επιστροφή χρημάτων τότε αυτό γίνεται ή με άμεση επιστροφή των χρημάτων την ώρα της παραλαβής τους δέματος από τον χώρο σας. Αυτή η υπηρεσία της ACS Courier. (επιστροφή είδους και επιστροφή χρημάτων) κοστίζει 13,00€ και αφαιρείται από το ποσό της παραγγελίας σας. Ή με κατάθεση στην τράπεζα και παραλαβή από τον χώρο σας όπου και αυτή η υπηρεσία κοστίζει στην acs courier 8,50€ και αφαιρείται από το ποσό της παραγγελίας σας ΠΡΟΣΟΧΗ! Μην ακυρώσετε την παραγγελία κατά την ώρα που θα σας παραδώσει ο courier το δέμα διότι αυτή η κίνηση δεν συμφωνεί με τους όρους πώλησης εξ αποστάσεως και μπορεί να προκύψουν νομικές κυρώσεις.


Σχετικά με την ποιότητα και την γνησιότητα των ειδών μας

1.Σε ορισμένα είδη, αναγράφετε τον όρο δέρμα. Είναι όντως γνήσιο δέρμα;

Δεν έχουμε λόγω να κρύψουμε κάτι καθώς όλα τα υλικά είναι νόμιμα, είτε αυτό είναι δέρμα είτε δερματίνη είτε πλαστικό. Επομένως εφόσον αναγράφει δέρμα τότε απλά είναι γνήσιο δέρμα.

2.Για ποιο λόγο δεν έχετε πολλά δερμάτινα είδη;

Η εταιρεία μας έχει οικολογική συνείδηση. Σαφώς το δέρμα είναι φυσικό υλικό και έχει πολλά καλά, αλλά η τεχνολογία έχει κάνει άλματα στις μέρες μας, με αποτέλεσμα να υπάρχουν πλέον υλικά ισάξια ή/και καλύτερα από το γνήσιο ζωικό δέρμα..

3.Γιατί ορισμένα προϊόντα είναι πολύ φθηνά γι΄αυτό που προσφέρουν;

Πέρα από την λιανική, η εταιρεία μας ασχολείται και με χονδρική πώληση έτσι πολλές φορές τυγχάνει να έχουμε την τιμή εργοστασίου από πρώτο χέρι και έτσι αυτό το εκμεταλλευόμαστε προς όφελος των πελατών μας.

4.Τα επώνυμα brand είναι γνήσια;

Πρώτο μας μέλημα είναι να παρέχουμε σωστό και ποιοτικό προϊόν. Η εταιρεία μας είναι χρόνια στον κλάδο του παπουτσιού και αυτό αναγνωρίζεται από όλους τους επώνυμους αθλητικούς οίκους. Επομένως σαν σωστή εταιρεία σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε να παρέχουμε στους πελάτες μας μη αυθεντικά και παράνομα προϊόντα. Αυτό άλλωστε αποδεικνύεται από την παρουσίαση των επώνυμων ειδών σε μηχανές σύγκρισης τιμών όπου εκεί υπάρχουν αυστηρά στάνταρ ώστε να προστεθεί ένα επώνυμο προϊόν και επιπλέον από την πολιτική κοστολόγησης (π.χ. ένα ‘’Χ’’ επώνυμο πάνινο παπούτσι converse δεν είναι δυνατόν να πωλείται 20,00€ όταν σε όλα τα καταστήματα η τιμή του είναι 65,90€).
Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει για εσάς την καλύτερη εμπειρία. Μάθετε περισσότερα ή δείτε τις Ρυθμίσεις
Κατάλαβα!